Egy kocka SX-e

Mikor fog ez újra mozogni !?

0. bejegyzés: Elindult a visszaszámlálás)

2014.03.30.

Számel Szabolcs

Amint már észrevehettétek, megjelent egy számláló az oldalon. Szükségesnek tartottam megcélozni egy adott dátumot a projekt befejezésére. Ez pedig 2015 Március 20. lett, a jövőévi AMTS-re el kell készülnie a kocsinak. Remélem egy kis plusz ösztönzőként is szolgál a számláló számomra is. Ezenkívül mostantól az összeszerelés megkezdéséig kb. kéthetente szombatonként lesznek bejegyzések, majd az összeszerelés folyamatáról remélhetőleg már hetente írok. 

170.jpg

Említettem,

hogy mostanában nem sok időm van a kocsival foglalkozni, de azért itt-ott mindig halad egy kicsit a projekt. Újabb alkatrészeket küldtem homokszórásra. Köztük vannak az abalktörlő motor egyes elemei is, amik ugye szem előtt lesznek. Szóval szeretném felpolírozni az alumínium házát. Ez vár az ABS-re is, de az elég nehézkes lesz. A nemrég beszerzett mozgató karokat az ablaktörlőkhöz, szeretném elküldeni egy csomó más alkatrésszel cinkbevonatra, de elő kell még őket készíteni. A fenti képen az látható, hogy a pincét is alkatrész raktárként használom :D.

163.jpg

Mikor akadt egy kis szabadidőm, nekiestem a csomagtérajtó foltozásának, a kisebb lyukakat már el is tüntettem, már csak a két nagyobb van hátra. További hiányzó alkatrészek például a csomagtérajtó üvegjének listái. A régiek megvannak, de nincsenek túl jó passzban, ezért szeretném ezt is valahogy orvosolni. Érdeklődtem a Nissan-nál, hogy mennyibe is kerülne ha újat szeretnék. Nem lettem valami boldog az árak hallatán. 77€ körül mozog darabja, és ugye ebből 4darab kell + a sarkak. Meg lehet venni szettben is, majd még rákérdezek arra is. De nagy reményeket nem fűzök hozzá, jelenleg ezt hanyagolom, majd később az összeszerelésnél visszatérek rá.

 Úgy döntöttem, hogy a hátsó gömbcsuklókat is kicserélem, mivel 22€-ból kijött két vadonat új a Nipparts-tól. Persze 200sx-re nemigazán kapni, de szerencsére a Nissan Sunny B12 első csuklói megegyeznek az SX hátsóival, így azokat vettem meg, és tökéletesen paszolnak is. Be is kerültek már a helyükre a minap.

171.jpg

A sors iróniája, hogy a bejegyzést vasárnap publikálom és a neve SXSzombat, de védelmemre szolgáljon, hogy tegnap találtam ki az egészet, csak valahogy nemvolt időm megírni még ezt a rövidke szöveget sem. 
Figyeljétek a Facebook galériát, ott sokkal több a kép, oda mindig még aznap felkerülnek, amikor épp készültek. Két hét múlva jelentkezem, addig is további jó építést és szerelést midnenkinek.

Címkék: javítás 200sx 2014

A bejegyzés trackback címe:

https://szamel.blog.hu/api/trackback/id/tr855884364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása