Egy kocka SX-e

Mikor fog ez újra mozogni !?

1. bejegyzés: A lusta blogger története meg egy kis lakatolás

2014.05.19.

Számel Szabolcs

Az ígéret szép szó ... s hogy megtartsd ahhoz kell egy kis meló.
Na igen ám, de jó munkához sok idő kell és a szarhoz is legalább egy kevés...

171_1.jpg

Akárhogy is vesszük hiába a nagy akarat, ha az embernek nem mindig jön ki a lépés és nem marad mindenre ideje. De nem kell félni, halad a kocsi csak lassan, ahogy azt már megszokhattuk. Szeretnék elnézést kérni amiért nem posztoltam bejegyzéseket kéthetente, ahogy azt megigértem. Sajnos nem lett volna mit írnom, mivel nem sokat haladtam a kocsival. Jelenleg is még a suli kissé leköt, de két hét és kicsit felpörgetem a dolgokat, mivel jócskán levan maradva a projekt.

Ami utoljára lemaradt, egy kép a szép új hátsó gömbcsuklókról. 

165_1.jpg

A kocsi elején dolgozgatok jelenleg. Sok vágás és faragás után végre van amit már vissza hegesztettem, és nem csak a lyukak mindenhol. Remélhetőleg lassan összeáll az eleje és nem olyan lessz mint eddig. Igaz, hogy a tervezettnél sokkal több cuccot kell fúrni faragni, mivel az egész eleje szanaszét van gyűrve, még ha a képekből nem is látszik elsőre. A jó hír az, hogy már mehet vissza az az elem amely a gátlót tartja a helyén. Csak még azt is ki kell pofozni, mert olyan mintha valaki origamizni próbált volna vele.

Lassan újraalkothatom a kivágott kerékjáratokat is, ezután már csak a motortér elején vár egy kis ráncfellvarrás. Ezzel viszonylag a kocsi motorterét letudhatom. Az alján is akad még egy-két lyuk, aztán ott van még a hátsója, amit az előző tulajdonos drift edzései kissé megviseltek.

172.jpg

Az apróságok közül jelenleg az ablaktörlő és -mosó rendszeren dolgozok, hogy minden darabját makulátlan, az eredetinél még jobb állapotba hozzam. A hiányzó cuccokat már beszereztem a NewSensationZ-től. A csuklók felfogatását kell még újraalkotni mivel az eredeti megadta magát.

 

Az Ebay segítségével beszereztem egy újabb levegőszűrőt ami festékszóró pisztoly elé kerül közvetlenül. Ezzel is próbálom kompenzálni azt, hogy a kompresszorom túl kicsi a huzamosabb festéshez.

176.jpg

Nemrég kaptam ezt a kis ajándékot egy szintén SX tulajdonos ismerősömtől. A kocsira nem valószinű, hogy felkerül mivel nem illene a makulátlan összképbe, de ennek ellenére örültem neki, és ezúton is köszönöm.

 166_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szamel.blog.hu/api/trackback/id/tr226160565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása