Egy kocka SX-e

Mikor fog ez újra mozogni !?

Bemutatkozás (kezdetek)

2013.06.01.

Számel Szabolcs

Egyszer egy szép napon, mikor megláttam egy eladó kasztnit, rámjött az érzés "nekem kell egy ilyen". Ekkor már pár éve tervezgettem, hogy veszek egy SX-et de úgy gondoltam még pár évig csak terv marad. A gond a karosszériával csak az volt, hogy Csehországban volt, nem lett volna probléma elhozni, de mégis macerásnak tűnt a dolog. Ezért keresgélni kezdtem, rá is akadtam a tökéletes alanyra, pár kilómeteren belül volt egy eladó példány. A leírás és a képek alapján is kissé leharcolt, viszonylag széria driftgépnek használt kocsiról volt szó.

Na most ha egy SX-et driftversenyzésre használnak, akkor az apróbb ütközések elkerülhetetlenek, szóval a külsőtől nem várhattam sokat, de nem is ez volt a cél. A motor állítólag rendben volt és probléma nélkül üzemelt, csak a kocsi valami miatt brutális fehér füstöt okádott (később bebizonyosodott, hogy a turbó a végét járja). Elmentem megnézni a kocsit, messziről egész pofásnak tűnt. Közelebbről szemügyre véve, (ez úgy 2 métert jelent) már látszott, hogy nem kímélték a gépet. A kocsi hátulján látszott, hogy nem csak egy réteg gitt fedi. A motortérben ecsettel voltak fehérre festve a javított területek. A beltér elléggé leharcolt volt, de nem baj úgyis az volt a cél, hogy a kocsit azonnal darabokra szedem majd. Elvittük egy próbakörre, a bukólámpák a vezetőülésből még szebbek mint gondolnánk, a motor elég erősnek tűnik egy 1.2 High Torque Performance :D (HTP) Fábiából átülve. Főként mert egy régebbi turbós motorról van szó, ami 3000-es fordulatnál nagyon megindul, de addig elég halott szegény. Mit mondjak rögtön megfogott. Elsőre igaz, hogy nem vettem meg, de egy hétre rá már kp-vel a kezemben mentem a kocsiért. Így boldog tulajdonosa lettem egy leharcolt 200sx-nek, de kaptam mellé még pár alkatrészt is, példaul a klímát ami nem volt beszerelve a kocsiba. Egy versenyautónak szánt járműbe minek is lenne!? Valamint még volt hozzá egy szett eredeti 15" felni, és pár elem a beltérbe. Hozzá kell tenni, hogy pár dolog hiányzott is mint pl. a kézifékkar takaróeleme. Persze ezek csak apróságok, de az én célom az, hogy a kocsit teljesen újjáépítem, így a beltérnek makulátlannak kell lennie, a külsőről nem is beszélve.

Végül szeretnék elnézést kérni az esetleges helyesírási hibákért a jelenlegi és az elkövetkező bejegyzéseimben is.

Címkék: 200sx Kezdet

A bejegyzés trackback címe:

https://szamel.blog.hu/api/trackback/id/tr145339121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása