Egy kocka SX-e

Mikor fog ez újra mozogni !?

A külső igenis számít

2013.10.01.

Számel Szabolcs

Reméltem mostanra elkészül a hátsó segédkeret, de sajnos még le kell homokszórózni. Ellenben a karosszéria elemek már megvannak, Lengyelországból rendeltem őket még a nyár folyamán. Lényegében 5-en összedobtunk egy rendelést, hogy a postaköltség se legyen vészes. Én személy szerint a következőket rendeltem: első és hátsó lökhárítók, küszöbök, hátsó széles sárvédők (+50mm oldalanként). Szóval a kocsi hátsója elég masszívan fog festeni porig ültetve, ez lenne az elképzelés. Az elemek elég tartósak az árukhoz képest.

 

 

Hogy mennyire illeszkednek majd, még nemtudom, de remélhetőleg nem kell komolyabb átalakítasokat eszközölni rajtuk. Csehországban már páran feltették ezt a szettet, és meg voltak vele elégedve. Visszatérve a kocsi hátuljához, már a felniken agyalok, lassan meg kéne őket rendelni. Azért lenne fontos, mert miután a motortér elkészül, már csak a kocsi hátulját kell rendbe szedni. A felnikhez szeretném igazítani a sárvédőket, a régieket ki kell vágni a 18-as felnik biztonságos használata érdekében. Eredetileg 10,5 coll széles ET0-ás Varrstoen felnik kerültek volna hátra, de ezek darabja több mint 350€, ez azért sajnos kicsit durva számomra. Jelenleg a JapanRacing JR-3 as felnije a befutó 9x18-as méretben, ami nem lenne nagy baj, de az ET-je 15 ami még mindig kevés, ezért 1,5 - 2cm-es spacer-ek kellenek majd a hátsó tengelyre. 

Varrstoen felnije

Japan Racing - a jelenlegi jelölt

Említettem a cinkbevonatos csavarokat, az első lámpákat el is kezdtem összeszerelni, be kell valljam bitang jól néznek ki a sárga, kissé aranyos beütésű csavarokkal.

 _

 

Jelenleg a motortér kialakításán ügyködöm. Az eredeti sárvédőket elöl kivágtam, inkább csak esztétikai szempontok miatt. A minap kartonpapírból megalkottam a hozzávetőleges formát, de ez még picit változni fog. A terv az, hogy egy szép letisztult motorteret kapjak a végére, ahol minden el van rejtve ami nem létfontosságú vagy elfér máshol, ezért is költöztetem a csomagtartóba az akumulátort. A kábelezést is átalakítom, hogy lehetőleg minél kevesebb látszódjon belőle, és kijavítom a hiányosságokat, amiből akad bőven. 

 

 

A csomagtér sem marad el a kocsi többi részéhez képest. Egy szolid, de jó hangzású audiorendszer kerül beépítésre. A mélynyomó laminált ládája már meg is van, ezt úgy alakítottam ki, hogy a kocsi oldalába legyen besüllyesztve. A lehető legnagyobb doboz térfogat érdekében döntöttem a laminálás mellett. Kicsit korainak tűnik, de azért készült el már most, mivel a másik kocsiban használom, és az előző ládája amely a versenyekre volt tervezve, két emberes volt. A csomagtér másik fele szintén laminálva lesz, mégpedig az akumulátor és az erősítő(k) kerülnek ide. De ezt akkor folytatom, ha már meglesznek az egyes komponensek és a szerelés fázisában leszek.

 

 

 

Címkék: 200sx

A bejegyzés trackback címe:

https://szamel.blog.hu/api/trackback/id/tr605533702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása