Egy kocka SX-e

Mikor fog ez újra mozogni !?

Szombat a RedSun-nál, Vasárnap a Slovakiaringen

2013.10.22.

Számel Szabolcs

A hétvégén a RedSunService-nél jártam, mégpedig a szétbontott PinkPanther s13 ügyében. Odatalálni sem volt könnyű, de sikerült. Bár a GPS elég érdekes útvonalat választott, végül is odaértünk. Első látásra senki sem mondaná meg, hogy mit talál majd a sok egyforma épület között. Mikor odaértem egyből egy formás Datsun feneke köszönt vissza, naná hogy a Hangyász volt a négy slick gumival a tetején irgalmatlanul jól nézett ki. Öröm volt újra látni, de mikor körülnéztem egy s13 Silvia és egy Eclipse is feltűnt, és ne hidjétek azt, hogy széria állapotban. Szépek voltak mit mondjak!? Ekkor az ember már nem várná, hogy ezt még lehet fokozni: naná 2 darab Honda NSX, megismétlem kettő darab egy helyen...............ennek hagytam egy kis időt feldolgozni. Egy élményparkkal is felér ez a hely -gondoltam magamban-, mellesleg még kint állt két Civic: az egyik turbós volt, illetve egy s14 200sx és egy s13 is. Sajnálom, hogy fotókkal nem szolgálhatok, de nem mertem fényképezni, hogy még hülyének nézzenek :D Így is úgy bámészkodtam mint egy 8 éves a játékboltban.

Visszatérve a bontott jobbkormányos 180sx-hez, amelyben a motor feladta a szolgálatot az utolsó Totalcar pályanapon -mint megtudtam. Elhoztam belőle a digitális klímat, mely igen ritka dolog egy s13-ban, csak japán belpiacon került forgalomba az 1992-től gyártott típusokban (ha nem tévedek). Szóval nagyon örülök, hogy elfogadható áron jutottam hozzá ehhez a ritkasághoz.

 

 

Valamint ezen kívül még elhoztam a kocsiból ezt a fehér BLITZ váltógombot. Ez is kitűnik majd a sok sima NISMO-s közül. 

 

Másnap délelőtt elindultunk a Slovakiaringre, ugyanis most volt a King of Europe Pro Series fináléja. A paddock-ba ingyenes volt belépő, és bizony megérte benézni. Egy csomó Nissan s13 és s14 volt az indulók közt, olyan motorokkal mint például Toyota 1jz, Mercedes AMG... Volt ott hacsi (AE86) is amiben SR20DET volt, elég méretes kis turbóval, és bizony szépen bírta az iramot a jóval erősebb társaival szemben. A "civil" gépek közül egy Skyline R33-t emelnék ki, amely gyöynörű volt. Talán azért is tetszett annyira, mert a fényezése erősen hasonlított arra amilyet majd én is szeretnék az s13-ra. A papírokban 1400BHP szerepelt, amit kis túlzásnak érzek de kitduja nem láthattuk sajnos a motort. Parkolt még ott 2 Ferrari, melyek képviselték a luxus kategóriát. 

 

Időközben beszereztem pár apró kiegészítőt a már majdnem kész első lámpákhoz. Ilyen fehér bazmegokat amikbe azok a csavarok mennek, melyek egy műanyag elemet tartanak a motorháztető alatt, ami mellesleg még szintén hiányzik. Valamint olyan kapcsokat, amelyekben normál menet található, így nem azok a béna önvágó csavarok kerülnek vissza a takaróelem rögzítésére.

 

 

 

Az Ebay-ről megérkezett a két kábelharisnya is, amelyek a motortérben fognak majd érvényesülni, egy lila vékonyabb kb 10mm átmérőjű, valamint egy fekete vastagabb 25mm-es. Illetve csatolok egy képet a cinkbevonatos csavarokról, amelyek most készültek el.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szamel.blog.hu/api/trackback/id/tr895590680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása