Hogy mi a helyzet ideát?
A motortérben is haladtam picit, lyuktalanítás folyt a napokban! Még van pár amit elkell tüntetni, de ehhez majd visszatérek augusztusban, amikor is remelhetőleg meg lesz az új zárfal egy másik ép SX-ről.
Ezen kívül jönnek még 5csavaros agyak is japánból a NewSensationz jóvoltából, hogy feltudjam majd tenni az új felniket. Meg a RedSun-tól szerváltam 4 darab hátsó állítható lengőkart is a PINK s13asból, amiből a digi klíma is jött.
Remélhetőleg ezekkel kicsit agresszívebb állása lesz a hátsó kerekeknek is....
Eltávolítottam a díszmatricákat az A-oszlopokról, az alatta lévő eredeti fényezés nagyon jó állapotban megmaradt. Úgy néz ki, hogy a minőségi fólia tényleg sokáig képes védeni a fényezést.
Addig is míg az elejére nincs meg a kellő elem, elkezdtem a hátulján dolgozni, hogy lássam mivel is állok szemben, és nem kell-e egy hátsó sárvédő is.
Ismét lefestettem pár cuccot, a két stabilizátor rudat, valamint szétkaptam a kéziféket is. Az egyik része elmegy zinkelésre a maradék meg le lett festve. Dologozok az ablaktörlő rendszeren is, jelenleg a motor házát tisztítom és festem az elemeit. A karok is le lesznek festve valamint a csuklók már zinkelve voltak. A csuklók házához kell egy keretet hegeszteni, mivel az erdeti csavarok már nem használhatók és ez egy egyszerűbb megoldás lesz. Nemkell majd egyenként megfogni minden csavart, csak odatartjuk alulról a keretet a csavarokal és felül meg megkapják az anyákat, ennyi.
A minap voltam annál az illetőnél aki a kocsi külső fényezését végzi majd, megbeszéltük, hogy csinálunk egy próbafújást a lila metállal, hogy lássuk menyit kell majd elhasználni a kocsira és nagyban hogy mutat majd.