Egy kocka SX-e

Mikor fog ez újra mozogni !?

Gyorsbejegyzés 003

2013.12.05.

Számel Szabolcs

Mostanában elég lassan mennek a dolgok, az utolsó bejegyzés óta már eltelt több mint egy hónap, sajnos nincs sok időm. Sikerült kinyomtatni az egész kézikönyvet a kocsihoz. Ez konkrétan 841 oldalat jelent, aminek már a súlya is elég komoly.

 Az alkatrészek felújításán is folyamatosan dolgozom, festem a már homokszórt alkatrészeket. Ezenkívül épp a hátsó segédkeretet próbálom homokszórni, csak még nem találtam megfelelő médiumot a szóráshoz, ami a mélyebb rozsdát is leviszi anélkül, hogy egy tonnát elhasználnék. Elsősször sima aprószemcsés homokkal próbálkoztam, ez tökéletes a még ép részekre, ahol csak festék van rozsda nelkül, itt szépen leszedi a fémig. Jelenleg már szereztem jóval érdesebb homokot, amelynek a szemcséi szögletesek, valamint még tesztelésre vár a ledarált dióhéj. Több helyen is hallotam, hogy működik és használják, de még nem láttam mi az eredménye, lehet csak egy mítosz, de egy próbát mindenképp megér.

 A fényszórók befejezéséhez már csak a műanyag takarókat kell lefújni, a kitt felkerült és ki is lett csiszolva. Még kap egy füllert, és mehet a fényezés, ami után matt feketék lesznek, ahogy a kocsi többi műanyag eleme is, ami eredetileg fekete volt, mint például a szélvédő alatt lévő takaróelem.

 

Végül pár kép arról, ahogy már lassan összeáll a kocsi eleje. Ez azért fontos, hogy a motorteret megfelelően formálhassuk, és visszahegeszthessünk mindent a helyére. 

A bejegyzés trackback címe:

https://szamel.blog.hu/api/trackback/id/tr205668097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása