Mostanában elég lassan mennek a dolgok, az utolsó bejegyzés óta már eltelt több mint egy hónap, sajnos nincs sok időm. Sikerült kinyomtatni az egész kézikönyvet a kocsihoz. Ez konkrétan 841 oldalat jelent, aminek már a súlya is elég komoly.
Az alkatrészek felújításán is folyamatosan dolgozom, festem a már homokszórt alkatrészeket. Ezenkívül épp a hátsó segédkeretet próbálom homokszórni, csak még nem találtam megfelelő médiumot a szóráshoz, ami a mélyebb rozsdát is leviszi anélkül, hogy egy tonnát elhasználnék. Elsősször sima aprószemcsés homokkal próbálkoztam, ez tökéletes a még ép részekre, ahol csak festék van rozsda nelkül, itt szépen leszedi a fémig. Jelenleg már szereztem jóval érdesebb homokot, amelynek a szemcséi szögletesek, valamint még tesztelésre vár a ledarált dióhéj. Több helyen is hallotam, hogy működik és használják, de még nem láttam mi az eredménye, lehet csak egy mítosz, de egy próbát mindenképp megér.
A fényszórók befejezéséhez már csak a műanyag takarókat kell lefújni, a kitt felkerült és ki is lett csiszolva. Még kap egy füllert, és mehet a fényezés, ami után matt feketék lesznek, ahogy a kocsi többi műanyag eleme is, ami eredetileg fekete volt, mint például a szélvédő alatt lévő takaróelem.
Végül pár kép arról, ahogy már lassan összeáll a kocsi eleje. Ez azért fontos, hogy a motorteret megfelelően formálhassuk, és visszahegeszthessünk mindent a helyére.