Egy kocka SX-e

Mikor fog ez újra mozogni !?

2014 - folytatódhat az építés

2014.01.19.

Számel Szabolcs

Őrizzük a pánikot, nem kell félni nem halt meg a blog, se senki más. Igaz hogy már régen frissült, ezért épp itt az ideje írni valamit. Habár nem sokat, mert lényegében az ünnepek alatt nem történt semmi különös, ami a projektet illeti, pihent a kocsi is és én is. Pár napja viszont nekikezdtem a munkálatok folytatásához. Először is megérkezet pár újabb darab a homokszórásról. Ezúton is szeretném megköszönni Csámpay Attilának, mivel minden alkatrészt ő homokszórt a kocsihoz. Párat azonnal el is vittem cink bevonatra, a többit pedig le kell még lakkozni. A helyükre kerültek az új első csapok is. 

  Ideiglenesen összeállítottam a kocsi elejét, hogy a jobb oldali nyúlványt már a helyére hegeszem vissza. Majd ellenőriztem, hogy minden illesztés pontos lesz-e. Ennek érdekében az új laminált lökőst is felpróbáltam. Egy napomba került amíg befaragtam a helyére nagyjából. De nem volt drága és nem kellett három részre vágnom se. Semmi hasonló, mint azt sok body kit esetében hallani, hogy teljesen újra kell laminálni az illeszkedés miatt. Később még szükség lesz pár apróbb simításra, de jó lesz és ez megnyugtató.

 

  A minap pedig megjelent az első fotó az előrendelt felnikről. Igen, jól látjátok. Az eddig említett felnik egyike sem az, változott a terv és egy teljesen friss felnit kap a kocsi, aminek a megjelenése most februárban lesz. Mivel a Red Sun jóvoltából lehetőségem nyílt ezeket a JR12-es Japan Racing felniket előrendelnem, nem volt kérdéses a választás. Persze akkor még csak annyit tudtam, hogy a Work TE37V típusra fog hasonlítani a felni. Én is most láttam meg először a felniket, és nagyon tetszenek. A képen 15 colos méret látható, a kocsira 18-asok kerülnek. Képzeljük el elöl 9, hátul 10-es szélességben ET20 és ET25-el, fekete közép és polír peremmel. Remélem nem vesznek majd el a fekete kocsin.

141.jpg

 Mindezek előtt még az új év elején kivágtam egy enyhén elrozsdásodott lemezet a kocsi elejéből, ami a képen is látható. Ezen kívül még behegesztettem egy merevítőt a stabilizátor rúd elé a motortérbe, mert merevítőkből sosincs elég. További apróság, hogy az első fényszórók keretei megkapták a füllert ami megmutatta, hogy még a tökéletesség érdekében picit csiszolni kell rajtuk a végső fényezés előtt, ami matt fekete lesz.

 

 

 

 Egy kis érdekességképp csatolom az utóbbi képet, igaz igen sz*r minőségben de informatív alapon. A képen egy Škoda Felicia cabrio látható, amely remélhetőleg új erőre kap majd az unokatesóm jóvoltából, most hogy már végre a garázsban látni. Pár éve szerencsésen fejre állították, de nem egy nagy baleset volt. Szerencsére mindenki megúszta és a kocsi is csak enyhén sérült, de azóta valahogy nem került sor a feltámasztására. Meglátjuk most sikerül-e egy kis időt találnia rá!?

142.jpg

Címkék: 200sx felni 2014

A bejegyzés trackback címe:

https://szamel.blog.hu/api/trackback/id/tr585765296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása